Friday, August 31, 2012

Luahan perasaan ku..

Dear Blog..

Salam..another tired day for me..stress tahap dewa suda maybe nie, kadang-kadang macam mau give up ,macam rasa mustahil dapat menghadapi hari mendatang, masih tercari-cari semangat untuk teruskan study ni..Semoga segala urusan di permudahkan oleh Nya..

Terlalu banyak yang harus di lakukan, harus difikirkan dan harus di ambil tindakan ..classmate yang lain pun kesian juga, sanggat stress saat-saat ini..semester ni sangat mecabar bagi kami semua, kesabaran kami selalu teruji..kalau dalam situasi macam ni kami bukan tidak mahu berfikir secara positive atau pun secara rasional, cuma cara layanan yang sepatutnya kami dapat tidak kami dapat ..malah kami sering di perlakukan dengan tidak semena-mena oleh pihak tertentu yang merasakan bahawa hanya dirinya yang paling berkuasa ketika itu ,walau hakikatnya bukan.

Kesedaran yang masih belum wujud dalam diri dia membuatkan kami rasa sanggat tertekan dengan keadaan yang kami alami sekarang ini..walau tidak sepatutnya kami alami situasi sedemikian..situasi yang di idamkan seornag pelajar yang seharusnya mereka dapat sewaktu sesi pembelajaran sesuatu subjek itu, mungkin tidak kan kami dapat sekiranya  masi wujudnya tenaga pengajar yang bersikap sedemikian..

Terlalu banyak benda yang hendak difikirkan selain dan keadaan yang membuatkan seluruh dunia menjadi kucar kacir..sekarang pun masih berharap ,stress-stress macam nie boleh turunkan berat badan yang semakin naik . tapi masih juga tak dapat di hilangkan dari fikiran tentang study semua nie..berharap aku ada beberapa klon supaya tugas-tugas dapat dibahagikan..SEKIAN :)

No comments:

Post a Comment