Saturday, August 4, 2012

JUST another Sun Day !

Assalamualikum to all readers yg sudi singgah golek-golek dekat  blog aku ni. Happy sunday ! Ahad yang boring bagi aku. Bangun dari tidur truss mandi.. lepas mandi cuci pinggan mangkuk di dapur then now golek-golek dengan laptop merah nie..golek punya golek aku cuba-cuba ingat next week apa aku kena buat and ada assigment nak di hantar or bahagiaa begitu sahajaaa..tiba-tiba aku dapat ideaa !! aku seharusnya menyusun jadual aku dengan lebih teperinci..cehhhh macam artisss la sangattt..NO ! actually ini untuk kemudahan aku jugaa..jumaat lepas boleh-bolehnya aku masuk kelas pagi tu without tahu yang class pagi tu ada quiz  ?? Apa lagi, gelabahh jari jemari mencari nota-nota yang bersembunyi..HaHaHa ! Finally , alhamdulilah aku dapat juga jawab walau hakikatnya aku sangat tidak pasti yerr kawan-kawan..

Actually aku mahu buat dalam satu buku aku tuu, aku mahu senaraikan segala quiz,test and tarikh assigment di hantar..baru senang sikit hidupp aku..lepas ini aku tak perlu gelabah gelabah lagi.soo  hidup aku akan lebih teratur lagi lepas ini..yeahhh yeahhhh ! hopefully semangat ini bukan hanya sementara yerr..Hahahaha ! 



P/S : RINDU DENGAN KAWAN DI ROOM SERVICE DI MAGELLAN SUTERA HARBOUR :)
MAY GOD BLESS U ALL :)

No comments:

Post a Comment