Sunday, August 5, 2012

Missing my BESTFRIENDS !

Assalamualikum.. seperti hari-hari biasa, aku pasti akan golek-golek di MUKABUKU untuk tau story-story baru kawan-kawan yang lain. Biasa la kalau tidak di twitter di FaceBook la dorang akan post macam-macam and update pasal life dorang kan..?im sure kamu,dan kamu pun akan berbuat demikian..??HAHAHA !  OKEYY sila terasaaa di sanaaa..

ACTUALLY aku lama sangat tak jumpa kawan aku sorang nie, waktu aku practical di room service dulu dia ni kira bestfriend akuu..Bila nampak dia update status dia baru baru nie, then aku p la komen after that tanya-tanya kabar..punyaa la aku rindu mau mamposs dengan dia niee..dulu kami memang suka bergila sama-samaa..HaHa..permulaan aku di sana, Kak Mia ( Manager kami ) selalu suru dia bawa aku jalan-jalan untuk belajar..bukan untuk menular okeeyy ! bawa pergi hantar oder di bilik..hantar buah, belajar itu belajar ini..macam-macam la..kiranya aku suda biasa dengan dia hari mula lagi..Lama-lamaa kami suda semakin pandai bergila-gilaa..kami semakin rapat..hahaha ! Kami selalu kongsi story-story and ketawa sampai x ingat duniaaa..boleh-bolehnya dia cakap aku ketawa macam katuunn..HAHAHAAH ! 

Rindu segala kenangan dengan dia, new year hari tu ROOM SERVICE ada buat exchange hadiah..Undi punya undi aku dapat hadiah dari dia..Beg kertas warna merahh ! then dalam nya ada selipar bilik yang berbentuk katak and berwarna hijauu..HAHAHA ! yang paling lucuu ,dalam selipar tu ada dua bungkus maggie kari ! hahahaaha ! okeyy aku tak akan lupa sampai bila-bilaa..hahah !

Dia selalu bagi aku makanan and minuman yang dia dapat..ice cream and macam-macam lagi..kesimpulanya dia memang kawan yang baik. Kami pernah buat sesi-sesi luahan perasaan sama-sama..dia story macam-macam dengan aku, and lepas tu aku pula share story dengan dia.. HaHaHa ! best nie..even Kami tak sampai 3 bulan kenal tapi kami sudah rapat. tapi sayang dia kena bertukar tempat atas sebab-sebab tertentu..Sebab dia pindah tu biar lah kami-kami dan orang yang tertentu jak yang tahu, no need to story here, cause he got his own reason. Dia selalu mengadu lapar dengan aku.."Far,lapar far " HAHAHAH ! Lepas tu berlaku la proses mendaptkan makanan untuk kelangusngan hidup di room service tuu.HAHAHA !  Lumrah room service sudah macam tu and menjadi kebiasaan.

.Lepas dia pindah room service kurang best suda without dia, and beberapa hari lepas tu aku pun pindah outlet, aku di bagi peluang merasa praktikal di restoran pula..tapi di room service juga tempat yang best ! 


Nie lah orang yang aku maksud kan, tengah bergaya dengan kerata vivanya ! :)
rindu mau bergila-gila dengan dia nie..


HAHAHA !

We are friends for ever !! 


P/S : No matter which way were look at our pasts, we always remember the ones who made an impact on who we are today.

No comments:

Post a Comment