Sunday, August 26, 2012

Wish you can turn back time.??

Salam and Hello guyss ! 

HAVE YOU EVER FEEL LIKE YOU WANT TO TURN BACK TIME BEFORE..??

Aku PERNAH and selalu juga la, sebab selalu menyesal dengan sesuatu, faktor utama ,terlalu excited, tak berfikir panjang, masa kadang-kadang tak berpihak dengan diri ini, bukan la aku cakap yang aku ni always bernasib malang okeyy.! di situ sangat tak betul ! actually sometimes lah..Hahaha ! sometimes tu ada rezeki lebih, so tak ingat dunia suda HAHA ! ASTAGFIRULAALAZIM ! jangan contohi aku k , terutamanya bab-bab makan ni, gue memang hebat ! HAHAH !

 A  few thing that makes me feel wanna turn back time ..

1. Tak mahu makan banyak-banyak time kecik2 dulu, now suda gendut oww ! susah mo diet sekarang, but starting tomorrow diet begin no rice sudaa in my life ,like dulu-dulu 3 months without rice and lose 11 Kg.!  amazing kan..?"hahaha ..

2. Ni kes " menyesal potong rambut " Last two day, i cut my hair , i show to that girl suruh cut like this ...


First tu ,not sure lagi whether she can cut like this or not ,but my sister said, most of their friends cut their hair ini this Saloon and then semua cakap saloon nie bagus, nama saloon tu "Princess" ..HAHAHA ! PRINCESS la sangat..then cut punya cut, lama lama i fell weird , so i keep silent until she done with my hair..Lasttt lastttt OHH EMMM GEEE !  nampak sangat my face getting chubby sudaaa..hahah ! then hasilnya is not like in the picture that i've show to her.. hasil nya macam nie..



my hair sama macam adira punya hair..
macam lelaki jak suda my face nie...owwhh tidakkk ,sometimes i feel like im wearing rambut palsu ! HAHAHA!
SO SAD, menyesal gunting sana, that girl tiada bakat gunting rambut pun ! 



3.  Nie pula kes "menyesal tidak cam dia dari awal dan menyesal ikut jalan "  Menyesal ikut pergi kedai kemarin, kemarin my family buat open house and birthday party for my younger brother.. then petang tu me and my sister going to kedai to take my mum punya kain di kedai kain, after that sampai di rumah, aku nampak mum ada guest, tengok- tengok ada sorang ni yang menarik perhatian guee dari jauh..hahah!  that guy memang smart and menarik perhatian gue..handsome ! hanya mampu tersenyum jak at the first, then lama-lama teringat macam pernah jumpa diaa..tp macam tak pernah juga..tapi lama -lama macam yakin jak yang kami memang kenal..

So aku tunggu jak until la family dia and dia mau balik, waktu sesi bersalaman tu aku tanya ++++++ kah..?? then dia cakap iyaa, hahaha, dia pun mula-mula feels like i feel hahahaha ! macam kenal, then betul-betul kenal, he was my friend and my classmate waktu form 1 dulu-dulu..7 years ago, so 7 years tak jumpa diaa..then yang lucu nie, family dia and family gue terkejut nie, rupanya kami kenal each other,bila mau balik suda baru perasaaan..sayang nya kalau taw dia dari awal kan baguss..hahaha ! boleh story panjang2 dengan dia..so sad HAHAHA ! dapat story sikit jak HaHa okey la tuu :)


4. ":DRIVING LICENSE " apa kes pula niee..???HAHAHAA !Menyesal tak ambik driving license awal-awal dulu actually..now masi belum ada lesen, tapi dalam proses mengambil lesen suda..kalau ada suda kan bagus, x juga la aku nie menjadi pengguna jalan raya yang x berlesen kan..??hahaha ! anyway ,btway go away, aku belum lagi ambik test komputer lagi...x ada masa lagi..selalu jak busyyy sangat, plan raya nie mau ambik la, then busy beraya !hahaha


5.  Menyesal ambik sim celcom free last year di kolej, cakap register free and free itu la free ini la,but just have to pay RM 2.00 per month jak, suddenly sim tu aku x pakai suda sebab hilang daa, then bill datang i have to pay RM 41.00 maybe sebab tertunggak beberapa bulan x pki tp dorng charge jak..then suda pay then p celcom center suru terminate tu sim, suda terminate pun, suddenly bill datang RM 150+ laaaa.gilaaa kann..??sumpahhh gilakkk, aku da terminate sim tu okeyyy why like that..then bagitaw kat kawan-kawan yang pernah ambik sim celcom macam aku tu jugaaa..then dorang pun kena jugaaa..rupanya kami kena TIPUUUUUU ! ADUUHHH punya la geram tahap gaban..ada contract 2 years dengan dorang, then promoter celcome tu tak mention pun ada contract 2 years tuuuu..aduhhhhh kejam tahap zalimmm ! okey enough !


P/S : MOOD Raya habis sudaa, now mood assignment tapi masih juga lazy-lazy nie..HAHA !  




No comments:

Post a Comment