Friday, December 31, 2010

Say Gud Bye to 2010 and say Hi to 2011..

Assalamualaikum to everyone..!!

Now tinggal beberapa jam lagi for new year..!! x di sangka2 tahun 2010 nie cepat sangat berlalu, kn..?? Mcm sekelip mata jak ..walaupun sudah berkelip bnyk kali pun tetap rasa mcm sekelip mata jak..!!Hahaha..Hurmm bnyk kenangan kat 2010 nie, mau yg mana..??manis or yg tawar cikit..??HAHAHA..semua ada..! yg , MANIS, PAHIT, TAWAR, PEDAS, MASAM and TERLEBIH GARAM a.k.a MASIN Pun ada jua..!! yg penting macam-macam ada..!!

Yg best 2010 nie, aku dapat masuk Politeknik KK ..ndak yg buat 2010 nie tmbh best lagi, aku dapat kwn yg sanggat2 best a.k.a kawan2 aku yg sekarang nie..!! DHK 2A N DHK 2B , kwn2 aku di cos lain jua..!! if mo tulis sini,bnyk btl genk..!! and best friend aku skrng nie jua..!! thanks a lot coz be my friend..!! Then aku mo minta maaf juga if aku ada buat salah ngan kamu semua..senaja or ndak..!! sorry lorry strawberry..!!Teda niat pun mau sakitkn hati kamu..!!


Nie la antara org2 yg menceriakan Hari2 ku dipoli..!!!


Tahun baru mesti ada azam baru kan..?? so story about azam nie..??azam aku apa ekk..??HAHAHA..!!! NGOK..!! Azam sendiri pn ndak tau..!!..haha..actly tau, but buat2 ndak tau jak tu..!! Mau tahu azam aku..?? HUrmm...

1. Mau kurangkan berat badan a.k.a kuruskan badan la tu..!!
2. Mau dapatkan Pointer yg tinggi for this sem..!!
3. Mau jadi yg lebih baik dari sebelum nie..!!

Ok ka tu..???Hahahaha..!! ndak pa..ndak pa..!!! hOpe azam aku nie tercapai..!!
amin..!!




p/s : windu ngan kwn2..!!!

No comments:

Post a Comment