Friday, December 17, 2010

N.E.W.L.I.F.E

7 Disember 2010

Salam...

Dear my blog..hari nie aku telah membulat kan tekad ku utk pindah masuk rumah kwn2 kat seri maju..!! ini la akibat if ndak dapat kamsis..hahaha..actly ada lg pngmbilan aftr this,but dun know when..sbr jak la..hurmm..?? still jua mnghrp nie..but..?? tnggu la until when..sbr jak nie..!! Arghh citak sal rmh bru nie, best jua la..!! selesa2, selasa jua..aku stu bilik ngan zie..umie and ain stu bilik, then azie sorng..

Best...!! Pengalaman baru bagi aku..!! sblm nie ndak prnh tnggl luar dri kamsis, i mean tym aku kat poli nie..!!

Stkt nie best..!!

16 Disember 2010

Dear blog..

Hari nie, aku memberanikan diri untuk ke kuliah seorang diri, actually pagi nie teda clz pn,coz smua lecture jabatan kami p krusus bahasa isyarat..so teda la..tp clz agama ada jam 2 nnt....tp..!!! u know what..??aku dtng jam 7.30 lagi tadi..

wahh wahh wahh..!! Hebat kn..?? turun g ambik bas sorng diri lg tu..!! yg lawak nie td..waktu aku otw mo g tmpt bas tu, then bas tu yg dtng p arah aku..!! hahah..then bas tu full uda..tp cukup space tuk aku sorng la..btl2 kat sblh pintu..then dah la bas tu blh dikira laju jua..then aku pautkan tangan aku kat pintu tu..and....?????

u know what, tym selekoh tu kan..pintu bas tu blh2 terbuka tiba2..!!!!!! gilak...!!!!! terkejut beruk aku..!!! hahahahah..nasib dpt control..!! btl2 cool nie..padahal ,terkesima tahap gaban uda tu..sabar jak la..before this ndak prnh jd cm nie..!! cba kalau aku terbang keluar ..hahah..kalah superman tu taw..!!!nahh..

Hahahaha.

Alhamdulilah selamat jua aku smpai ke Poli..!!huhuhu..



Nie la post yg sepatutnya aku post..!! but ndak dpt online tym tu..!!

HEHEHE..!!!

No comments:

Post a Comment