Friday, December 3, 2010

♥ Alhamdulillah ♥

Salam...

Ari nie ku happy sngt2..Ndak taw napa..!!Hahaha..Eppy la..!! Eppy OK..!!Alhamdulilah..Syukur Tuhan bagi aku kebahagiaan n kegembiraan nie..At Least aku happy lps bbrapa ari sblm nie aku beeing saD n ntah apa2..ada jak problm..!! then aku tau problm tu smua utk menguji aku...At least Tuhan bagi juga skrng apa yg aku mau slama nie..Aku tahu Allah akan bagi jua apa yg umat da minta cepat or lambat..cuma kita ndak tahu bila..yg pasti Dia akan bagi bila saat da uda tepat..!!hehe..!!ya btl la apa ku ckp tu..!! kita cuma perlu sabar jak..Kan sabar tu separuh daripada iman..^_^


"kadang2 Allah S.W.T hilangkan sekejap MATAHARI kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat. Puas kita menangis mencari mana Matahari kita, rupa-rupanya Allah S.W.T nak hadiahkan kita PELANGI yang Indah"

Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment