Saturday, December 4, 2010

♥ Nervous ♥

Salam..Now im so nervous..u knw why..?
coz, td my fren text me then bg taw yg pengambilan msk Kamsis a.k.a Hostel
for second intake ni only 13 gurl dri 100 org..!!
thats mean yg lain tu smua lelaki..!!wajar kan if aku nervous..!!
Hope sngt aku dapat..!!mcm kwn aku ckp "minta2 la Pn Pengetua tu terbuka pintu hati dia utk ambik aku.."amin..
.tHis monday result KAMSIS kluar uda..!! '
ni jak la peluang aku dpt ..if teda nma aku dlm senrai dapat nie memang aku akan sedih gilak
..coz teda peluang lg mo dpt,kcuali sem 3 nnt..ok itu snggt2 lama ya mo ditnggu..!!
Ya Allah..Mudah2an ada nama aku dalam senarai tu..
amin...
Tu jak harapan aku sekarang..!!
Tolong la..!!!
Tolong doakan aku dapat kamsis juga ya..!!
Now aku Tawakal jak..!!
Mudah2an aku dapat..!!

♥Aku beserah jak skrng nie.. :)

No comments:

Post a Comment