Sunday, November 28, 2010

Cerita aku..

Salam..

Seperti yg korang taw, sem dpt aku ndak dpt kamsis..so trpksa la aku menyewa rumah buat sementara waktu..then if susah sangat, pilihan terakhir "ulang alik jak dari rumah" ..tp aku tidak akan berputus asa..aku tetap juga buat surat rayuan untuk tinggal kat kamsis..coz aku mesti tinggal kamsis..!! wajib..!! satu alasan yang kukuh aku rasa, sebab kan aku " repeat paper for next sem " coz tu la aku mo stay kamsis..but hanya untuk diri ku sahaja k..ndak tau if alasan nie boleh dipakai untuk tulis dalam surat rayuan tu nanti..!!ohh mann..!! aku belum buat surat..!!huhh..!!nie la nie kalau sudah dapat nasib macam aku..??buat surat la, cari rumah la, itu la ini lah..!! kan susah..!! so, "don't try this at home"..!!ehh bkn.."don't try this di mna2 la"..suka hati korang..yang penting bljr dri kesilapan aku k..

Hope la aku dapat kamsis sem depan nie..harap sangat2..bnyk nya benda aku x dpt buat if aku x tnggl di kamsis..

1. Main Badminton Petang2 lps abis kuliah..
( oh tidakk..!!!)
2. Study kat Lbry wktu Mlm ngan kwn2..
=(
3. iF ada clz Mlm cm mna..???
4. ermm..??pa lg ar..

Ehhhhh...yg pntng aku mauuuuuu sngt2 tnggl kamsis..!!!!
Tolong la buka pintu ati dorng tuk ambik aku tnggl kamsis sem dpn nie..!!!!!
SUSAHNYA HATI SKRNG NIE..
tuhan jak yang tau..

Skrng nie aku Menghabiskan hari2 trakhir aku di rmh
.D.E.N.G.A.N.

1. Main Gitar puas2..
2. oN9 pUas2..
3. Main Badminton puas2..
4.Tgk tv Puas2 puas2..(trUtama Citak korea ,sddnly minat gilak uda...)
5. Makan Puas2..(Hahahaha..)

Walaupun aku ckp jak sana "puas2" pun..ndak kan pernah puas pun bt benda tu semua..!!
Urmm tu la aku a.k.a me my self and i..


Keep SMile Even you have a lot of problem..

^_^

2 comments:

  1. ana . . . rileks k? sabar . . banyakkan berdoa. . i always pray for u~ see u then. . btw, FOLLOW aq deh! huh! :D

    ReplyDelete
  2. ORAIT GENK..TQ ARR..but geng..uda aku follow blog ko..!!hehe..

    ReplyDelete