Monday, April 12, 2010

Salam..Hye.!! Hari ini aku p KK lagi with babu Nie...Best juga!!ndak la aQ asyik di rmh jak,membasikan diri..!!huhhh..wahhh gituu!! basi lah sudah konon nie...!!haha..kami jalan nie coz babu Nie mau sign someting kat office dia..tu la dia bwa aku..takut nnt dia balik malam,sorang2..memang mlm juga balik td..7 lbh juga la..

But before kmi p office babu,kami g 1b..coz mau jumpa ngan babu Eja..excited juga la mula2,coz lama sudah ndak jumpa dia,about 6-7 years gitu..!!lama kn,kn,kn??heheh..wktu kmi smpai sudah kat Old Town White Coffee tu kn,..hampir2 babu Eja ndak kenal aku..!!!hahaha..mna ndak nya,7 thn lalu aku kecik2 @slim lagi..sekarang!!!nahhhh!!! hahahahah..!!!best juga arr cita2 ngan dia..after that,bru la kmi g office babu nie,before balik kami singgah di alam mesra,coz babu mau mkn aBc kat GETARAN JIWA..tp before that,kmi shopping tudung kejap kat Dubai Collection..cantik2 tudung sana,Sale lagi skrng tu..50% genggg!!! babu ada belanja aku beli tudung mcm selendang tu..cantikk..!!!tQ so much buu.!!!hehe..after that bru la kami p Restoran Getaran Jiwa..kami mkn Abc Special..huhhh..sedap..!!!

OK!!! aku sudah langgar pantang,ndak mau mkn sejuk2 konon..!!aduhhhh!!!! selsema aku pn masih belum pulih..!!!batuk,sudah beransur pulih la..huhhh..alhamdulilah..!!time kat getaran,babu Nie call babu Eja,bwa mkn sma2..Nasib juga babu Eja bru jak mahu keluar dari UMS..trus kami suruh dia singgah....best nie,kmi 3 org jak riuh trus tu restoran...hahaha..Nasib juga kmi biasa g sana,ndak juga malu tul org pun ndak brapa rmai td..!! ok la tu kn..!!!hahah..then lps tu bru la kmi balik!!!! huhuh..insyaallah kalau jadi babu Nie bwa lagi jalan g KK esok,coz dia ada appointment esok di 1B..huhuhu..!!! kalau hari2 cm nie bru best...hahaha..!! k la..im tired..!!bye..salam..

No comments:

Post a Comment