Saturday, April 10, 2010

eNjOy vs TireD TiMe..!!!

Salam..Hye..!!hehe,actly aQ penat bha skrng nie,tp aku borinkk!!tu arr aQ mahu tulis something..Hari ini best vs tired..!!coz tadi@kemarin aku,sis chi2,adk faris,babu nie,Dani,iLhan, n Haikal jalan2 g KK..!! best gila nie..huhu..first kami kna drop d wawasan plaza coz babu nie ada high tea kat Promanade Hotel..so kmi p makan kat KFC la dulu before kmi main game..!!huhhhh!! penat gilak nie time kami kat tempat main game, coz jaga budak2 tu..bayangkn aku n sis chi2 jaga 4 org budak kecik!!!budak lelaki lg smua tu..licah gilak budak2 nie..!!apa2 pn i love my cousin..!!!hehe..after that@ beberapa jam kemudian,kmi pun kna ambik oleh babu,then kami g wisma n segama cri kain utk mama...kat wisma babu n sis chi2 shopping baju..!!huhhh..cm model jak sis chi2 kat kdi tu..smua baju da kna suruh cuba..!!hehe..tapi ok la tu,at least babu biasa sudah ngan org pnya kedai tu...after that..kami g 1b,first kami g KBOX geng..!!apa la nyanyi larr!!!!huhu..best nie..!!pa tu aku p bwa dorng adik faris,ilhan,dani,n haikal..p main kabel car..!!!..smpai haikal nangis lagi coz abng da dani p langar kereta da n faris..!!!!haha..lucu la carl !!hehe..tp comelll!!!!..pastu kmi g turun bawa,p kedai glasses shop,coz aku n babu nie mau bli contact lens..hehehe!! aku happy coz wrna favorite aku GRAY ada uda..!!sblm nie asyik tedaaaaaa jak wrna gray yg degree da 175..so sblm nie trpksa la bli wrna brown n blue..tp tu pn utk 6 bulan yg lalu,hehe..ya la kn,coz contact lens nie utk 3 bulan jak then expired..!!huhu..pas tu bru kami g makan kat chicken rice shop!!!BUKAN SEKADAR NASI AYAM!!!! hahahaha,siap promote lagi..!!!nahhhh!!!haha..sedar nak sedar uda jam 8 lebih tym makan tu..haha,trus ingt,msti ndak sempat tgk konsert AF nie..pas makan kami g guardian,aku bli lips ice n solution tuk contact lens..sis chi2 n babu nie sempat lg try2 lips ice silky girl tu..bkn setakat tu jak..siap ambik2 gmbr lagi dlm kedai tu..hahahah..!!!aku la photographer dorang..adehhh!!! malu jiwa aku kejap..!!!hahaha..tapi enjoy la sap...!!haha..then bru kami balik..but before balik kmi g UITM lagi hantar makanan untuk sis jaja..smpai jak kat rumah,sudah jam 11 tgh malam...hampehhh!!! tak sempat tgk KONSERT AF..!!but i dont worry,coz..aku taw juga laman web yg update video tu konsert..!!haha..skrng nie tgh tgk la nie..!!ok la..aku tgk dulu k..!!!ndak sabar tgk persembahan iwan.!!huhu..ka la daaa..salam..




1.18 a.m..
( so Tired!!!!!!!!!!)

No comments:

Post a Comment