Tuesday, April 13, 2010

1'st TiMe iN mY LiFe..

Salam..hye.!!! lma x jumpa,chehhhh!!!konon larr!!!..huhuh..hari ini actly aku mau citak something..4 pekara yg bt pertama kali aku wt seumur hidup aku..!!!wahhh gituuu!!! gini,kmrin aku p KK (again ) with my babu Nie..hehehe..coz dia ada appointment kat Marie France@ Pusat Pelangsingan Badan..kebetulan kmrin Marie France buat party for their members...memandangkan babu aQ member Marie France, jadi dia bwa aQ,sis JaJa,N sIs ChI2 P skali coz babu nie dapat free buat body massage ,foot massage n free health consultantion..hehehe..best..time body massage sorang2 kat dlm stu bilik n stu tukang urut,tp tukang urut badan tu perempuan ok..!!hahaha..gilak ehh kalau lelaki yg urut bdn utk prmpn..!!!ndak la aQ mau..!!sowt!!!!pastu kn lps kami urut badan,kami p urut kaki..tukang urut da 3 org jak,2 lelaki 1 prmpn,tp actly dorng bkn krja sna dorng ada kedai mengurut sndri kat warisan square..dorng saja di jemput p sana..coz utk kemarin jak tu..!!huhuhu..gila ehhh!!sakit betul dia urut kaki aQ taw..first yg p wt foot massage, aQ n sis Chi2,coz babu time tu still lagi wt body massage..so kami la wt dulu..aii kami terkena,lelaki yg mengurut!!coz ada seorang datin tu dia mau prmpn tu yg urut dia...so aQ n sis Chi2 dpt yg lelaki larr.!!!!eiiiii!!! lain juga aku rsa mula2...mcm mau ndak mau jak!!last2 bt jak larr..tp bgs juga org tu..Ndak la mcm mengetek!!!ok la..!!dua2 ok...!!good looking!!!tpppppp!!!!punya la sakit dorng urut!!!adoiiiii!!!! mau jak aQ teriak!!!!hahahaha..sakit gilak geng!!!da la aQ selsema,mauu keluar2 spoooonnn aku!!(phm2 jak lar) sowt tp ada bha juga dorng bg tisu kat aQ..tp jangan slah sangka,hingus aQ ndak meleleh arr..hahahaha..disgusting!!!!eeuuhhh!!!!.hahahahahahahahahahahaha!!!!! hambiiikk engkooo!!!! after foot massage bru jmpa healt consultan ...bnyk juga nasihat da bg..best nie..!!lps abis smua tu bru kami p makan pizza hut hahaha.but dont get me wrong,pizza tu jak aQ mkn kmrin,sarapan teda ambik,tgh hri pon teda ptng tu pizza tu larr,mkn mlm tu pn aku teda mkn. ..so 2 kping pizza tu, tuk satu hari larr ok la kn..best plk cm tu..haha...!!pastu bru kami p antar my sis,then bru balik..!!

Pekara yg ke4 aq buat pertama kali dlm hidup ialahhh...jeng jeng jeng!!!!jam 7-8.30 smlm aku ikut dance class..!!!huhhhhh!!! best gilak geng!!!!ramai juga org sna,mula2 tu malu2 juga larr..tp after that,huhhu best larr!!!!bnyk peluh keluar!!! lau cm nie ada harapan la nie..!!! hahahaha..mlm esok ada lagi..coz class nie dlm 1 week 2 kali jak lau aQ n babu nie ambik larr..>!!every tuesday n thursday.....best clss nie taw..!!!i like it..mula2 ingt kan org tua2 jak ikt,hehehe tp ada juga yg muda dri aku..!!hahaha..ok la tu kn..??best,!! rsa cm kna ajar dance kat akademi fantasia jak..hahahaha..tp rasanya dance class yg aQ ikt nie lagi best kot!!enjoyyyy!!!skrng aq happy uda,coz ndak la aQ membasikan diri di rumah jak!!!!!! at least ada juga something aku bt kn..kn..kn..kn..???

No comments:

Post a Comment