Tuesday, May 17, 2011

im back..!!

Assalamualikum..
setelah sekian lama x update my blog,rasa kekok la pulak..!!
bnyk da story yg aku terlepas nie..!!
almaklum la,busy sngt2
aku kalu ikt kn hati hari2 update this bolg..
tp ..apakan daya..
aku nie pn manusia biasa juga..hahaha..!!

kemarin punya la aku nervous tahap gaban..!!result exam keluar..!!
alhamdulilah..aku x repeat lg..!!tp pointer aku trn cikit...!!
tp actly aku x kesah tu..aku just tkt fail jerrrr..!!
Hahaha..!!
syukur la kn..!!
menakutkan..!!!! x mau sejarah berulang kembali..
hahaha..!!

now story aku sal hidup aku now..!!
now aku tgh menjalani pemedahan..!!HAHAHA..!!
X la..aku now menjalani semester pendek dlm cuti yg amat mulia nie yerr..!!!
HAHAHA..!!
student lain cuti, kami stdy yerrr..!!
tp its ok..!!alhamdulilah..semuanya baik2 aja..!!
hahahahaha..
aku happy coz subjek kmi Baking and Pastry..!!
so maksud nya kami buat cake,bun , n segala kuih2 tu la..!!
seminggu da berlalu..topic Bun pun da berlalu..now this week kmi buat kuih melayu..!
yeahhh..
Lagi satu aku now dalam proses diet yerr..!!
now im proud of my self..coz da turun 5 kg..!!hahaha..!!now usaha masi di teruskan nie..!!!
doakan saya berjaya ya..!!
HAHAHA.


Hari nie cuti wesak Day..kuliah x de..so just stay di rmh jer..!!..


2 comments:

  1. congrat for the result and for losing weight..hehe..pttla nmpk krus.. hehe.. keep it up~

    ReplyDelete
  2. hehehe..!!thanks ina...!!cyng ko..!!hehe..

    ReplyDelete