Saturday, May 21, 2011

iM in BLACK and WHITE..!!

Assalamualaikum..
Hye kwn2 smua..!! First of all, thanks again coz sudigolek2 kat blog aku nie..!!
HeHeHe..!!
aku actly x sangka juga akan ramai yg sudi singgah
a.k.a mengisi masa lapang kat blog aku nie..!!
anyway thanks again ya..!!
Actully aku nak story sal satu benda yg aku buat for
the first time dalam hidup aku nie...
Hari khamis yg lalu bersamaan 19 mei 2011..
kelas kami di tugaskan untuk serving coz ada event pada malam tu..!!
boleh di katakan besar2an juga la coz Menteri Pelancongan pun ada malam tu..
so tanpa merungut kami pun buat jak la apa yg arahkan..!!
Pagi2 tu kena ada di poli..
coz banyak benda hendak di buat..
kami start kerja jam 9.00am cam tu la.
.
then berhenti rehat around jam 2p.m gitu ..


Nie la salah satu tugas yg diberi untuk group kami...
* Mengelap goblet
* Mengelap coffee cup..



Oleh kerana lecture kami sukakan kerja secara sistematik..
maka kerja kami pun jadi mudah la..!!
HEHE..!!

After that, kami kena ada dia sana lagi jam 5.P.M..!!

THEN tu la first time kami pakai baju serving..!!!

ANA. ANUM. AYU

Boy and Me
HOMA..BOY..AWAN..KELVIN
Jejaka yg hampir pupus di class kami..!!!
Boy & ME again..!!
Anum & Ayu
Nie la Model2 minuman yg tidak berbayar ya..!!

Then kami terus berada di sana meneruskan persiapan Majlis tu..
walau pun penat tb bestt..!! lepas jak eventtu habis..
kami makan lagi di kitchen beramai2..!!
yang best nta kami makan masakan lecture2 kami..!!! sedap..!!!
Hehehe.!!


After that, abis jak acara makan beramai2..
its time tu main cuci piring2..jua beramai2..!!
Hahahah..!!
Bestttt..!!! cuci piring pun boleh jadi best korangtaw ka..???
Kalau kamu x taw,biar aku bagi taw..
cuci piring boleh jadi best if kita semua berkerjasama ya..!! and if kita ikhlas buat semua tu...!!
yang paling penting ndak boleh stress2 k..!!hehehe..
tu tips cuci piring untuk hari nie..!!

Kegembiraan yg terserlah di muka aku ya...!!Hahaha...!!
Senyuman tu mesti ada time cuci piring ya..!!!

Ni la salah satu kanak-kanak Ribena yg dijumpai di kitchen POLI KK..!!

Kwn2 ku yang tengah bahagia cuci piring bersama2..!!

Abis jak semua tu baru la kami boleh balik bersama2..then yang best nya lagi..kelas esok nya lambat sejam di mulakan..atas sebab kami penat, lecture kami pun memahami..!!
Begitu baik lecture Hospitality Politeknik Kota Kinabalu terhadap student2 mereka ini..!!
HEHEH..!!

Sekian saja dari saya untuk hari nie..!!

Have a nice day kwn2..!!!




No comments:

Post a Comment