Wednesday, May 18, 2011

i will be gratefulfor this day..!!


Salam..Hari nie aku first time class ngan Puan Mas untuk topic kuih melayu..start clz jak td memanggggg..!!!! fuhhhhhhhh..!!! kena antam abis arrr..ternyata suara puan mas kuat gilak..!!!oh mann..!! dalam hati, mati la kami nie..!! awal2 lagi kena suru kemas kan kitchen yg ada la agak berselerak kat dalam tu..apa lagi..smua puan bergerak macam semut ..!!!hahaaha..tp hakikat nya Puan Mas memang orang yg baik..!!betul la kat senior2, Puan Mas if dalam kitchen berbeza dengan di luar..!! sangat baik orang nya..!! Moral of this story, Dont judge the book by its cover ok..!!
Tapi kan..punya la malang group aku tadi..kawan2 yang lain da siap and balik da, but we have to wait until 4 o'clock just waiting for our KUIH BINGKA UBI untuk siap di bakar..!! HaHaHa..!! lucu juga aku rasa...but never mind la..!!.after semua uda siap..we going back to our home.!!.then after that we go to Indah Permai, coz i have to buy Baju warna putih for our event tmrrw..coz we have to serve food to VIP ..!!SO, memandang kan BFF aku si Boy n Pad nie tnggl di IP a.k.a Indah permai tu, so dorng pun ajak la mkn n lepak2 skali @ bergosip .!! seperti biasa...!!! Hahaha..!! biasa kerrr..???haha..ndak la just mengisi masa lapang jak nie..!!around jam 8 gitu bru la tamat sesi perbincangan kami..hahaha..!! then after that we going back la..

And bru jak td aku busy2 on9 and nmpk la seseorang nie pun on9 sama...then bwa la dia chat setelah sekian lama aku membisukan diri ndak mau tau sal dia!!..just tnya pointer jak nie konon..n akhirnya,berlarutan until story2 sal life dia now..then aku rasa, aku 95% aku dapat uda terima new life dia..and aku uda ndak harap kan dia lagi....yeahh..!! situ aku bangga ngan diiri aku..!!haha..aku brjaya uda lupakan kisah2 kami dulu tu..now aku terima dia balik as my best friend again..!!asal kan dia happy ngan life dia, aku pun happy jua..!!


That all for today..!! thanks to my fren coz sudi singgah n golek2 kat blok aku nie..terutamanya INAMADLANAJER ...!! thanks fren..!!

2 comments: