Saturday, February 5, 2011

Mati Hidup Kembali..!!


Assalamualaikum semua..!!

HAHAHAHA..!! Agak menakutkan juga title nie aku rasa..!!
Aku now x ada la dengan story baru pun ,cuma nak story cikit sini..!!
Punya la aku benggang ..!!! bukan benggang dgn someone pun aclty..!!
Benggang dgn CHARGER FON aku..!! dia membuatkan aku x ber 'handfon' selama 6 hari..!!
maybe bagi insan2 yang lain kat luar sana tu mesti da x leh idup kan..??
well, of coz la 24 hours nak bergayut n ber'xmx' with someone..!! ( faham2 jer la ngan sape)
but me?? actly x kesah pun..coz bkan nya ada bf pun, SO..??tak yah risau sangat k..!!hahaha..!!

Mula2 ingt,fon tu bateri yg rosak..!!
SO ,hampir nak putus asa, n biarkan jer fon tu di atas rak berhari-hari..
then tadi bru la ada mood nak berhandfone then try la charge guna cable smbng kat laptop..
you know what..???AKHIRNYA my fon SIHAT SEMULA..!!! setelah beberapa hari KOMA..!!!
akhirnya dapat juga diselamatkan..!!!hahahaha..!!
baru jer~ beberapa jam dia hidup kembali..!!
tak ke korang benggang dengan charger tu..?? aku da try banyk kali guna charger tu, Cas BERJAM2, then x juga pandai penuh2..!! sakit ati then trus putus asa..!!
tp now..?? x yah la risau lagi..!! Problem da berezzzZZ..!!!

Handphone da sihat but x de kredit siott...!!HAHAHA..!
X KESAH PUN.!! x sangka pula aku cuti 1 week nie aku x ber handphone langsung..!!
BELIEVE OR NOT..??mesti percaya..!! kalo korang x caya mesti caya juga..!!
HAHAHA..!!


P/S : STORY PUTUS ASA NIE X DE KENA MENGENA DGN POST BEFORE THIS K..!!
Harap maklum..!!


No comments:

Post a Comment