Saturday, February 5, 2011

its Time to go..!!



ASSALAMMUALAIKUM...

Olla..!!
Hari nie balik da ke KK a.k.a KOTA KINABALU..
rasa macam malas lagi nie..
ye la, cuti 1 week bukan nye cu
kup pun.!!
assignment..??pun still belum siap..!!
banyak siott..!!
aku rasa,this week aku akan basi buat semua assignment tu..!!
Assignment tu bnyk gilerr~
macam 1 month punyer..!!
apa leh buat..lumrah diri nie sebagai student IPTA kan..??
KESABARAN AMAT DIPERLUKAN DISINI..!!
HAHAHAHA..!!
Nie la word yg kwn aku slalu ckp kat a
ku...!!
bukan sebab aku nie x pndi sabar pun..!!
just coz,dia suka2 jer~..!!

Ckp sal kawan2..!!
esok da dapat jumpa dorng semua..!!
Housemate tu, of coz la dapat jumpa dorang
hari nie..
kan aku balik rmh ..!!
HEHEHEHE..!!

YG aku risau nie..
maybe aku x dapat bwa Guitar aku balik sama..
COZ ,sis2 aku pun balik juga hari nie..
so, barang dorng pun akan turut memenuhkan juga Kereta tu..!!
If my dad ada BAS EXPRESS tu cnfrm la aku angkut smua barang2 aku ..!!
HAHAHA..!!
X ADA LA..just kidding..!!
Trpksa la tnggu my dad balik KK juga this week bru la aku blh kirim...
Maybe ada hikmah juga tu aku x dpt bwa GuiTa
r tu balik hari nie..
Kan assignment aku berlambak-lambak..!!
HAHAHA..!!
TAPI..??
HURM...!!! korang x kn faham punya la..!!
jiwa nie sebati da ngan Guitar tu..!!
Susah di pisahkan..!!
HAHAHA..!!


Now tiba Mood nak Diet tu datang kembali..!!
wahhh..!!
Padahal baru jer~ lps abis makan..!!
HAHAHA...!!
X TAW dri mana datangnya Aura Maria mau diet nie....!!
wahhh bgs2..!! i like..!!
( berjogging dari tajuk nie..bkn lari)
HAHAHA..!!

K la..see you all next week, insyaAllah..!!
Coz next week baru la aku dapat on9 kembali..!!




P/S : Jaga diri, Jaga Maruah , Jaga Disiplin..!!
Hehehe..!!


No comments:

Post a Comment