Saturday, January 29, 2011

S.t.o.r.y.l.a.g.i...!!

Assalamualaikum..Hye semua..!! Pa kbr..?? Hope semua ok jak kan.
Ya la kan sekarang cuti, mesti la ok2 kan diri tu..huhu..cuti nie mesti enjoy, ndak boleh stress2 even banyak assignment kena bagi,but,tabah kan hati jak k..HAHAHA...

Hari tu awal2 da plan cuti seminggu nie mau print semua chord gitar then masuk kan dlm fail yg lut sinar tu..bru senang sikit..!! then mau improve kan lagi diri nie with the guitar..!!baru la mantap..Now pun aku rasa banyak da peningkatan, and i proud with m self...ndak sia-sia guitar tu di beli~ at least berguna jua dengan diri nie..!!Huhuhu..

Then, Since guitar tu aku bawa p rumah di KK hari tu, my housemate pun semangat mau belajar main guitar..and i also proud with them..~!! semangat nie!! I like !!
Ptng2 if boring2 cam tu,mula la kami jadi artis kat ruang tamu tu~..HAHAHA.. best!!
Bahagia gitu~ HEHEHE..~!

Tapi kan..??

Cuti nie banyak assignment kena bagi, mau menghafal lagi..!!
OMG..!!
Ndak pa, siap kan mana yg penting dulu kn.???
am i right..??yes i am..!!
HEHEHE..


Tapi sambil2 tu kerja aku men'download video SI THAQIF ..!!
BEST NIE VIDEO2 DIA MAIN GUITAR, KEYBOARD AND SAMBIL MENYANYI LAGI
dia nie bukan artis pun sebenarnya, just orng biasa yg sngt berbakat bagi aku!!
bagi aku oK..!!

Suara pun best!!
If mau, try dengar kat Youtube
type jak THAQIF or THAQIF 123..
DIA la nie..org singapore actully..!!
banyak gilak guitar dia..!!!
Jelous aku~!!
HAHAHAHA..!!


No comments:

Post a Comment