Monday, January 31, 2011

Keajaiban persahabatan saya..!!

Assalamualaikum...

Hari nie Happy coz dpt chat ngan bestfriend lama,but still my best friends 4 ever n ever..!!
actly dia nie la kwn first dlm hidup aku..!!wktu tadika dulu,wktu first masuk skul,dia la kwn sehidup semati aku..
kami selalu sama2, dlm clz sma2,rehat pun mesti la sma2..
Paling di ingati waktu main org2 a.k.a rumah2..haha..
mula la susun pensil jadi org,buku2 jadi rumah la,pemadam jadi bantal,siap ada katil lagi..!!
tp kwn ku nie suka tidur dl clz..hehehe..paling di ingati tu ok..!!hahaha..

Then,masuk tahun berikutnya,aku dipindah kn ke tadika yg lagi satu,tadika tu skali ngan kwsn sekolah rendah..^_^
Yg malang nya nie aku ndak dpt uda jmpa dia lagi..sedih~ sngt wktu tu..then aku di skul tu smpi la aku abis tahun 6,sepanjang 7 years tu aku teda langsung jumpa dgn dia..
Then after that,form 1 aku di pindah kan di SMK ARSHAD wktu sekolah menengah uda,
then first aku masuk kelas tu aku langsung ndak kenal sepa2.
Coz tym minggu Orentasi aku teda dtng sebab aku lmbt dftr..
first clz tu bru la aku masuk dengan muka ndak bersalah nie..!!haha

Memang ndak bersalah pun ok~ haha..then duduk pnya duduk,tiba2 ada la sorng prmpn nie tegur,da tnya "chichit ka"..??then aku cm blur2 kejap,tym tu try pnya try tuk ingt,rupanya tu la best friend aku waktu kecik2 dulu tu..actly "chichit" tu nma panggilan aku di kalangan kaum kerabat,chee wahhh~..then aku trus la kata " miming ka"?? trus da kata iya..!! SNGT AMAZING AKU RASA wktu tu..tuhan jak tahu betapa bahagianya aku..!!
Akhirnya tuhan jumpakan juga aku balik dengan dia..~
Ndak aku sngka2..!!


Lepas tu kami selalu sama2 again,duduk dlm clz pun sama2..p mana2 pun sama2 la..!!
Yg best sal kami nie dia tua 1 bulan jak dri aku..
dia lahir 18 OKTOBER 1992 ME 18 NOVEMBER 1992 then kwn stu lagi 18 DISEMBER 1992..!!
kami duduk sebaris lg taw..!!~
haha


Then jodoh kami pun ndak lama ,coz bulan 8 tahun tu aku dpt twrn pndh skul baru..
So aku trpksa tnggl kan dia lagi..
punya la sedih~
aku tnggalkn di kali ke 2..
sedih aku tgk dia menangis tym last day aku kat skul tu~

Then now hampir 5 tahun lebih uda aku ndak jumpa dia..chat ,xmx, call pun jrng sekali !!!
tadi baru dapat tahu yg sekarang dia di Kedah uda, sambung study jadi cikgu!! huhu..
Hope la dia berjaya dalam idup~
~amin~


To : WAN IRFA AMIRAH BINTI WAN MOHD NASIR

Jaga diri bagus2..!! jan lupakan aku k..!! =)
sayang ko^_^

No comments:

Post a Comment