Saturday, August 14, 2010

Hujung Minggu kU..

14 oGoS 2010

Aku memulakan hari nie seawal jam 6.oo pg..kehh kehhh..awal tu genK...Bngn2 jak trus turun bwa g bilk aku,coz smlm aku tdr kat bilik ayu,coz si wiwi balik..!!lps aku smpai jak kat bilik,trus aku ambik segala baldi ku yg berisi segala2nya then trus g mandi..pas mandi ready2 la mau g dwn dgn terpaksannya..!!coz ada "Kem Tergandah Sebelum Terhantuk" anjuran PRS poli..Then lbh kurang jam 7.30 smpai sana..dlm prjalanan tu masi lagi melepaskan geram coz,terpaksa mau ikt kem nie,dalam hati tu,menyumpah uda,napa la mau wt kem ujung2 mnggu nie,then puasa lagi tym tu..!!adehh dehhh..sbr jak la..maybe ada hikmah tu..kn kn kn..!!!then bla smapi tu,dgn berat hati kaki nie melangkah masuk ke dewan kuliah utama tu, pas tu masuk2 jak,tettttt!!!..aku nmpk Jacob Black..!!!uhuhuhu....da ki baju wrna purple..!!huuh..smgt trus aku..!!hekkhekk..sowt nie..!!hahaha..bahagia jiwa ku..!!!pas tu kmi duduk di bahagian dpn dkt ngan padtrisia,n azreena..paling dpn lagi tu kat dpn tmpt duduk MC..pas tu ndak lma tu dtng la dorng duduk kat dpn..NAHHHH!! hahahahaha..sowt2..

sblm masuk td kami ada kena bagi kertas warna,then dalam kertas tu ada nombor..aku ambik warna biru,then dalam tu dpt no 2..huhu..wrna n no tu untuk aktiviti LDK kami..kena suru menyanyi n jawab soalan..best nie..!!yang paling mantap penceramah yg pertama tu la..dia ckgu,then cm tua2 juga la, tp lucu gilak dia nie..best..!!! smua kmi suka..!!!dia minta digelar cikgu,antie then jgn jak nenek dia ckp..!!!lawak tul tym dia bg ceramah tu..hahaha..!! i like..!! pas2 smbng pula penceramah ke 2,Rpa2nya ustz Japran,org kb yg stu taman perumahan ngan aku..!!tu pn lawak gilak juga..!!!ndak boring ceramah dorng..!!!smua ketawa tym dia bt lawak..!!!adehh dehhh.. pas slot ke 2,kami rehat, dri jam 12.00 until jam 1.30,tp kmi stay kat lbry jak tym tu..coz labry buka tp tu pn gara2 ada prtndingan kat sna..tp dorng pn ndak kesah..!!dorng bagi jak masuk..!!so stay jak la kat sana..bca newspaper..brgambr2..lg pn kmi n bdk2 lbry jak kat sna..huhu..


No comments:

Post a Comment