Wednesday, March 31, 2010

MakaN!!

HuHuHu..Best ari nie taw..coz td tgh hari,aku msk mknn favorite aku,terung masak merah..bkn tu jak aku msk,aku msk sayur kacang panjang n goreng telur skali lar..huhuhu..tp dua tu bkn favorite aku larr..sekadar msk jak..!!coz bb n mama ndak suka terung..adik faris jakk!!huhu..so dorng mkn dua tu jak lar..kehh kehh kehh!!..lama uda ndak msk terung..Kat KB n KK susah betul mau cari terung masak merah yg sedap..!!kat P.Labuan jak aku rasa terung da yg sedap!!kat restoran malindo..!!lama sdh ndak p Labuan taw!!!ntah sedap ka lagi terung sana taw ndak..!!huhhh..tp tu arr...ndak juga tahan lau msk hari2,coz proses mau msk tu,agak complicated sikit..!!n kalau aku larr kn..msti guna bahan2 yg bnyk..bru la uummm!!! kalau aku larr..huhhhh!!!ndak taw lar kalau org lain...tp tu arr memang susah mau cri terung masak merah yg sedap sini nie..last2 msk sendiri lagi best!! terjamin masa depan!!wahhhhhh!!!!!!! tiba2 masa depan..!!teda kena mengena taw!!bha chau chin chi lukk!!! k..=)..isyaallah,nnt aku kembali lagi dengan citak yg baru..kunun.>!!


(last2 jadi chef di rumah pn ndak pa larr..kn.kn.kn..) ^__^

No comments:

Post a Comment